6 Aralık 2011 Salı

HDI Asistans Hizmetinden Akıllı Telefonlara Yönelik Uygulama

Türkiye’de özellikle bayram ve tatillerde kaza sayısının önemli ölçüde arttığına dikkat çeken HDI Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Yaşar, bu dönemlerde sigortalıların asistans firmasına ulaşmakta güçlük çekebildiklerini belirtti. HDI Sigorta olarak müşterilerinin ihtiyaç anında kendilerine rahatlıkla ulaşmalarını sağlayacak projeler üretmenin peşinde olduklarını belirten Yaşar, konuyla ilgili projelerini şöyle anlattı:  “Sigortalıları şirket peşinde koşturmak yerine biz onlara nasıl ulaşabiliriz diye düşündük. Müşterilerimize nasıl daha hızlı hizmet sağlarız diye düşünerek akıllı telefonlarda kullanabileceğimiz bir uygulama geliştirdik. Blackberry ve Android işletim sistemine sahip telefonlarda kullanılabilen ve çok yakında da Iphone’da kullanabilecekleri bir asistans uygulamasını hizmete sunduk. Sigortalılarımız poliçe satın alma sürecinde kendilerine ulaştırılacak linkten, bizim web sitemiz üzerinden ya da akıllı telefonlarına yükleyecekleri bir uygulamayla bize ulaşabilecekler. Akıllı telefonlarda yükledikleri uygulama sayesinde tek bir yardım butonuna basarak bize ihtiyaçlarını bildirecek ve biz de onlara ulaşarak istedikleri hizmeti ayaklarına götüreceğiz. Aynı şekilde bugün internet üzerinden sunduğumuz bir takım dosya sorgulama hizmetlerini akıllı uygulamalarla da sunuyoruz. Sigortalılarımız hiçbir yeri aramaya gerek kalmadan kendi dosyasını veya poliçesini cep telefonundan sorgulayabilecek.”

MESAJLA ÇEKİCİ ÇAĞIRIN
Akıllı telefona sahip olmayan sigortalılar içinse SMS uygulaması geliştirdiklerini belirten Yaşar, müşterilerinin çekici, kurtarıcı, işyeri ya da konut gibi belirlenen anahtar kelimelerle kısa mesaj atarak ihtiyaçları olan hizmeti alabildiğini söyledi. Bu uygulamanın sigorta ve asistans hizmetlerinde bir ilk olduğunu belirten Yaşar, müşteri memnuniyetine verdikleri önemi anlatırken şöyle konuştu: “Daha önce hasar almış sigortalılarımıza SMS yoluyla ulaşarak verdiğimiz hizmetten memnun kalıp kalmadıklarını soruyoruz. Eğer memnun değillerse nerede sorun yaşadıklarını araştırıyor ve o memnuniyetsizliklerini nasıl giderebileceğimizi sorarak hizmet kalitemizi artırmaya çalışıyoruz.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder