30 Ekim 2011 Pazar

Axa Sigorta Van Depremzedelerinin Yanında

 Konuyla ilgili AXA SİGORTA Başkan (Bireysel Teknik, Sağlık, Hasar & Hukuk) ve İcra Kurulu Üyesi Ali Erlat yaptığı açıklamada AXA SİGORTA’nın depremin gerçekleştiği günün hemen ertesinde deprem bölgesine ulaşıp acentelerinin ve sigortalılarının yanında olduğunu belirtirken sözlerine şöyle devam etti: “ Sigortacının en önemli görevi hasarları sigortalılarını mağdur etmeden hemen ödemektir. Bunu başardık ve hasar tazminatlarını sigortalılarımıza ödemeye başladık.   Sigortalılarımızın hayati öncelikleri nedeniyle henüz hepsine ulaşamadık, ancak ulaştıkça ve  mutabık kaldıkça ödemelerimiz devam edecek.”

Ulaşım, koordinasyon, danışma ve yönlendirme amacı ile AXA SİGORTA Mobil Hizmet Birimi’nin deprem bölgesine ulaştığını ve gezici hizmet vermekte olduğunu belirten Erlat “Vatandaşlarımızın ihbarlarını değerlendiriyor ve eksperlerle koordineli olarak hasar tespitlerini yaparak süratle sonuçlandırıyoruz.  AXA SİGORTA çalışanlarından oluşan ekibimiz Van’da konaklıyor, ilçeden ilçeye giderek bölgedeki eksperlerimizle beraber 24 saat vatandaşlarımızın sorunlarıyla ilgileniyor.” dedi. Erlat, sözlerine şöyle devam etti: “Acentelerimizle tek vücut olarak çalıştık, onlara bu zorlu dönemde destek olduk. Her şeyden önemlisi bölgedeki tüm sigortalılarımızı telefonla tek tek aradık, pek çoklarını ziyaret ederek onlara ulaştık. Bu yaklaşımımız onlar için ayırmış olduğumuz 444 1 999 numaralı telefon desteğimizin çok daha fazla önüne geçti. En büyük amacımız sigortalılarımıza yanlarında olduğumuzu hissettirmek oldu”.

Ali Erlat’tan alınan bilgiye göre AXA SİGORTA depremde aracı hasar gören kasko sigortalılarının onarılabilecek olan araçlarını çekicilerle en yakın yetkili ve çalışmaya başlayan servislere götürüyor, ağır hasarlı araçları ise bir toplama noktasına çekerek tam ziya işlemlerini tamamlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder